مطالب عاشقانه

فاصله تابش خودت رو با دیگران تنظیم کن
خداوند خورشید را در جایی نهاد که گرم کند ولی نسوزاند . . .

--------------------

وقتی قلبت شکست
خورده هاشو یه گوشه نگه دار
درسته که هیچ وقت مثل اولش نمی شه
اما شاید بتونی تکه های گم شده ی یه قلب دیگه باشی . . .

----------------------

هر وقت گلی رو بو کردی هرگز اون رو نگاهش نکن
چون اگه نگاهتو به خاطر بسپاره 
شوق دوباره دیدنت اون رو پرپر می کنه . . .

 

-----------------------

روز اول شوخی شوخی جدی شد
شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود
جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو . . .

----------------------

بهم گفت تا آخر دنیا دوستت دارم

ولی دو روز بیشتر با من نموند تازه فهمیدم دنیا دو روزه

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شماره کفشتو بده تا بزنم رو پیشونیم همه بدونن خاک پاتم

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فقط موجهای دریا هستند که عاشقن آره فقط اونا هستن

با اینکه میدونن اگر برسن به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدنن

عکس های زیبا موج دریا

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رو سنگ قبرم بنویس اینجا مجال گریه نیست ...

هرکی می خواست گریه کنه بهش بگو اون دیگه نیست

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن،

از ادمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون ماله تو نیستن،

از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی افتاب میشه همه چیز یادشون میره 

 

 تصاویر زیبا و عاشقانه

*******************************************

دل هیچ کس نمیسوزد برحال غمناکم

مگرسوزدهمان شمعی که میسوزدسر خاکم

سکوتی بوددرقلبم که باآن میزدم فریاد

اگرازشهر غم رفتی مراهرگزمبرازیاد

 

****************************************

تلخه!

ولی عادت کردم به نداشتن کسایی که

دوسشون دارم...

********************************************

به سلامتی اونی که

هیچ وقت نمیتونی بهش زنگ بزنی 

اما دلت نمیاد شمارشو از گوشیت پاک کنی..

 **************************************

دستهــايم را محکمتر بگيـر
من هنوز هم نميخواهــم
تورا...به دست خاطرات بسپارم...

****************************************

کاش میدانستیبرای داشتن تو 
دلی را به دریا زده امکهاز آب واهمه داشت

 


نظرات شما عزیزان:

ارش
ساعت4:01---2 فروردين 1393
مرسی به من سر زدی وبلاگ قشنگی دار ی بازم سربزن به من

alexa
ساعت3:54---2 فروردين 1393
hi karolina
im sorri icant coman your home can you com over paris my home


امیر
ساعت3:11---2 فروردين 1393
سلام کارولینا وبلاگ قشنگی داری به منم سربزن

مرسده
ساعت2:30---2 فروردين 1393
خیلی وبلاگ زیبایی داریموفق باشی بازم مطلب بزار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 اسفند 1392 | 23:22 | نویسنده : karolina |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.